Emoţii...trac...emoţii din nou. Poate vă imaginaţi că aceste sentimente ne aparţin, dar de fapt ele caracterizează starea de spirit a adversarilor noştri şi aşa şi trebuie pentru că noi credem în R.E.M.brand power.

Ne mai despart doar câteva ore de pitch şi cu toate că am fi putut merge la culcare să visăm la scumpa noastră Sandero, nu putem să facem acest lucru fără să schiţăm recenzia a ceea ce a însemnat organizaţia virtuală pentru noi: un efort plăcut şi addictive, având debit imaginativ dar şi cearcăne, dezamăgiri, lupte de idei...dar ştiţi ce? noi suntem deja nişte triumfătoare pentru că am reuşit să profităm din plin de lucrurile bune şi să le depăşim pe cele rele. Şi indiferent de cum o sa se termine ziua de mâine organizaţia virtuală va rămâne apanajul primului nostru an de studiu în fcrp...trust me on this one :D

Sperăm că aţi stat cu ochii pe noi precum casnicele pe telenovele şi că primul lucru pe care îl faceaţi atunci când vă conectaţi la net era să accesaţi blogul nostru, pentru a ţine legătura cu noi. Mai sperăm şi că am fost pentru voi o gazdă bună şi că v-am făcut să vă simţiţi pe acest petic virtual ca pe propriul vostru blog. De la post-uri interesante (pentru care le mulţumesc Andreei şi Mariei) până la concursuri, jocuri (btw, we got a winner!!! dar despre asta in alt post) şi muzică bună sperăm că am fost mai mult decat echipa care avea brieful Sandero.

Pentru că tot veni vorba de fete, cu un post mai înainte anunţasem că am o surpriză pentru ele, care să marcheze încheierea colaborării noastre în cadrul organizaţiei. În respectivul post le îndemnam să lucreze în continuare at full speed, pentru că mi-am dorit să le mobilizez. Am făcut treaba asta pentru Sandero, pentru echipă, pentru ego-ul fiecăreia dintre ele, iar eu cred că a meritat, iar acum a venit timpul să le şi recompensez. Prima parte de recompensă o constituie un turometru în care fiecare dintre ele ocupă o anumită poziţie ca urmare a implicării lor în proiect. Poate vă întrebaţi cum un turometru poate reprezenta o recompensă, însă dacă vă gândiţi la faptul că fiecare are nevoie de recunoaşterea oficială a calităţilor sale, atunci o să îmi daţi dreptate. În legătură cu partea a doua de recompensă prefer să fiu egoistă şi să o pastrez doar pentu mine până mâine când va trebui să o fac publică şi să o înmânez şi fetelor.

Aşa că fingers crossed şi hai cu campania!

Eli
Etichete: , , , | edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu