Managerii sunt un factor de risc important în apariţia bolilor cardiace, arată BBC News. Peste 17, 5 milioane de oameni, mor anual din cauza bolilor cardiace. Managerii incompetenţi contribuie şi ei la acest fenomen, arată un studiu suedez.

Well, Suedia nu-i ca România, iar eu nu sunt un boss incompetent care să-şi dorească să aibe pe conştiinţă viaţa a 11 oameni (deşi mi-ar cam plăcea să mă răzbun pentru nepunctualitatea fetelor la conferinţe) ... în orice caz, după atâta timp şi cu o săptămână înainte de pitch, decise şi Eli să dea un semn de viaţă pe blog, că deh, doar a adoptat un stil managerial democratic-participativ, şi, în plus, trebuia să se distanţeze cumva de acei manageri care doar dau ordine, deleagă şi adoptă decizii... de menţionat faptul că, deşi acesta este primul meu post, am supravegheat totuşi din umbra ecranului laptopului meu toată activitatea virtuală la care aţi fost martori.

Din capul locului mărturisesc că a sincroniza și coordona 12 oameni este de departe o muncă demnă de Sisif, dar nu mă plâng pentru că a fost interesant să urmăresc atâtea temperamente diferite conlucrând să promoveze autohtona Dacie Sandero, pentru că unei echipe formate numai și numai din fete doar un astfel de produs putea să îi revină. Deși nu știm noi ce sunt ăia placheți, bujii, axe cu came sau siguranțe fuzibile, eu vă sfătuiesc să nu subestimați intuiția unor fete!

Studiind concurența, după ce mai întâi ne-au studiat ei, tind să cred că blogul nostru rulează, atât ca substanță a posturilor, cât și în ceea ce privește caracterul interactiv pe care am vrut să-l asigurăm vizitatorilor noștri, pentru că noi credem în atragerea de noi clienți, dar, mai ales, în fidelizarea celor deja existenți! Prin urmare, îmi cer scuze în numele echipei pentru chinul plăcut la care vă supune R.E.M. de fiecare dată când accesați blogul și pentru faptul că v-am obligat să vă ungeți rotițele mansardei pentru a câștiga biletele la film. Și dacă tot veni vorba de concursul pe care noi vi l-am propus, a sosit timpul să vă dăm si un indiciu, nu de alta, dar noi chiar vrem să premiem un câștigător, având în vedere că mai este doar o săptămână până la pitch, iar răspunsuri valide nu se înghesuie încă pe ușa blogului nostru. Prin urmare, may I have your attention, please, indiciul este umătorul: produsul la care se face reclamă este unul de natură lichidă…pam-pam!

Următorul punct pe ordinea zilei este să-mi anunț furnicuţele că le aşteaptă o surpriză la sfârșitul campaniei, însă nu pot să dau prea multe detalii…tot ce pot să fac este să le încurajez să lucreze în continuare at full speed, pentru că eu o să țin cont de activitatea și implicarea lor în proiect.

Pentru că nu vreau să-mi plictisesc audiența, o să închei aici această intervenție mult așteptată de Andreea, nu o să închei, însă, lucrul pentru campanie, pentru că săptămâna asta avem de pregătit prezentarea de la pitch și nu vrem să ne înecăm ca țiganu’ la mal! Urăm succes concurenţei, iar nouă ne urez să câștigăm!

P.S. îmi cer scuze pentru perfectul simplu utilizat…nu discriminați oltenii!

Eli




2 Responses
  1. Zad Says:

    ai mai atras un cititor :p...nu stiu ce inseamna R>E>M>, dar cred ca lichidul la care te referi e ulei de motor Castrol sau Valvoline :P

    oare ce competitie aveti asa de interesanta?


  2. elley Says:

    multumim pt. prezenta pe blog..din pacate nu este vorba de niciun ulei de masina..daca o sa te duci la postul "take a guess" poate o sa ti dai seama despre ce este vorba :P
    competitia consta intr-un proiect de facultate in care 6 echipe se bat pt. a face cea mai buna campanie de promovare la urm. produse: ciocolata ROM, posta romana si dacia sandero...echipei mele i-a revenit dacia sandero, iar sambata este marea finala si deznodamantul acestei competitii..so, stay tuned!


Trimiteți un comentariu